End of Matriculation's Life




Hi guys. Omaigod I just can't move on with matricuation life. Yah it's end already but I never feel it.

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Dah lah nak cakap melayu je lol. Huhu. Hmm aku rindu weh time kat matrik dulu. sumpah aku rindu. Every second of my life aku kat sana sumpah aku rindu. From my first day till the end setiap saat aku rindu. Sikit pun aku tak boleh move on. Sakit gak an tah mybe sebab aku ni memang susah sikit nak lupakan orang rasa tak boleh terima je yang memang lumrah kehidupan ada perpisahan hmm. you know what setiap hari aku bangun aku macam blur kejap. Tengok sekeliling bilik aku. Like dalam hati " mana Alia mana Tasha " maigod I miss you guys. Rindu Lels, Intan, Shaz, Harraz, 321, ex-SP and semua lah.

Dekat matrik aku belajar the real of friendship sumpah. Aku rindu weh. Bond of us it's can't describe. Gaduh hari hari but end up gaduh tu kau letak tepi cause we just realised that we need each other. Since sekolah aku tak ramai kawan. Kawan kawan aku semua yang betul betul kawan I means best friends tu pun sebab dah kenal lama. Tapi bila kat marik Ya Allah baru kenal sesaat tapi dia punya caring tu MashaAllah. Rasa nak nangis lol. You know what selama 19 tahun aku hidup, selama 4-5 tahun aku ada twitter, Sumpah aku tak pernah ada kawan yang datang bilik aku or call aku tanya kenapa bila aku tweet broken broken. But in matric I have a lot omaigod untill now they still care about me. Omaigod rasa nak nangis lol. Bila kau sebenarnya okay je cuma broken sikit tapi saje je tweet macam saje jk (jiwa kacau) sorang sorang then tetiba kawan kau datang call tanya okay tak how can I not appreciate this kind of friendship?? Tell me dude.

Dah ah aku malas nak sendu sendu. To all of my friends yang aku kenal dekat matric aku ni jenis susah nak cakap aku sayang orang, aku rindu orang, sebab aku ni jenis yang suka pendam everything yang aku rasa. I just want to say I love you guys so much with all of my heart. I miss all of you damn much. I'm a lucky person cause have you guys in my life. Thank you so much <3

Lots of love,
Your annoying friend,
-sha-



Comments